Patriciakväll 22.5

Svenska Kvinnoförbundet i Esbo ordnar en kväll hos Patricia på Iso Omena tisdagen 22.5. Du är hjärtligt välkommen att hitta nya badkläder till sommarens varma bad eller nya underkläder och du får samtidigt personlig service att hitta sådana som passar din kropp perfekt. Dessutom bjuds du på en lätt traktering och program. Anmäl dig senast den 18.5 till jenna.vierinen@gmal.com. Varmt välkommen!

Vintasting 26.4

Kvinnoförbundet i Esbo ordnar vintasting den 26.4 i Lagstad hembygdsgård. Adrian Donner presenterar nya spännande viner för oss med en liten matbit till det facila priset av 10 €. Kom och lär känna viner från nya områden. Adressen till hembygdsgården är Gamla Lagstadsvägen 4. Varmt välkomna!

Årsmöte

Svenska Kvinnoförbundet i Esbo håller årsmöte den 8.2. kl. 17.00 på Lagstad hembygdsgård. Årsmötet inleder med diskussionstillfälle med Silja Borgarsdottír-Sandelin. Kaffeservering. Välkomna!

Patriciakväll 28.9.2017

Torsdagen den 28.9 ordnar Svenska Kvinnoförbundet i Esbo Patriciakväll kl. 18.00 i Iso Omena. Kom med och få personlig service med att hitta rätt storlek på underkläder. Det bjuds på lätt traktering och program. Dessutom får du lite rabatt på dina inköp. De 20 första anmälda ryms med så det lönar sig att vara snabb. Anmäl dig ändå senast 15.6. till anna.haeggstrom@gmail.com.

Rundvandring 10.8.2017: I starka kvinnors fotspår 10.8.2017

Torsdagen den 10.8.2017 ordnar Svenska Kvinnoförbundet i Esbo guidad rundvandring runt Tölöviken med temat "I starka kvinnors fotspår". Som guide har vi Elisabeth Sandelin. Vi träffas kl. 17.30 vid Aleksis Kivi statyn. Vänligen anmäl dig senast 15.6 till anna.haeggstrom@gmail.com.  Välkommen med!

Mat- och kulturkväll

En matkväll med asylsökande arrangerades 2.11. på Lagstads skola.